06 februarie, 2012

Leapsa

Am primit o leapsa de la Crisa
Trebuiee sa spun 5 cuvinte si sa vorbesc despre ele. 





Mhmmm ...creion, fractura, artificii, lift,banca. 



1. Creion
Desenez de cand ma stiu..ok..poate nu mereu este desenat, fiindca uneori ma surprind manzgaling pe colturile caietelor tot felul de chestii. Uneori mi-e complet imposibil sa stau atenta la scoala. Profesoara de romana mereu ma cearta pentru ca umplu caietul de romana cu desene. Cel mai mult imi place sa fac portrete, dar depinde de ce chef am. Prin vara am vrut sa ma las de hobby'ul asta, m-am gandit ca e inutil, dar nu a durat prea mult. Colega-mea de banca a ajuns sa isi ascunda creioanele de mine, fiindca atunci cand ma apuc de desenat nu mai sunt atenta la nimic, sunt in transa :))


2. Fractura. 
Uneori am impresia ca mainile si picioarele mele sunt defecte. Chiar nu reusesc sa merg 2 metri fara sa ma impiedic, iar acum...cu zapada si gheata asta este un cosmar. Am un record la luxatii si fracturi. Pe clasa a 8-a mi-am rupt o mana...long long story..iar apoi la inceputul clasei a noua..piciorul. Mi-am ratat fix prima zi de liceu, fiindca in momentele alea cand toata lumea era la scoala eu eram prin spital in scaunul cu rotile * macar am apucat sa ma plimb cu asa ceva :)) *


3. Artificii
Adooor artificiile ! In noptile de revelion este chestia mea preferata. As sta sa ma uit la ele ore in sir.Mi-as dori sa vad artificiile din orasele gigante, gen New York din noaptea de revelion. Le-am mai vazut la televizor si sunt absolut geniale.


4. Lift 
Am oroare pentru lifturi. Presupun ca sunt putin claustrofobica, nu ma simt deloc bine in spatiile inchise, dar lifturile imi aduc teama la un nou lvl. Ma albesc la fata si tremur si parca m-as duce la moarte. Ceilalti mi-au spus ca-i destul de funny stresul meu, dar credeti-maa nu e deloooc. Partea nasoala este ca in urmatoarea saptaman o sa cam am parte numai de lifturi :)). God help me.


5. Banca
Imi amintesc banca din generala. Intr-o zi doi baieti se bateau, jucau, ce faceau ei si au aterizat pe minunata mea manca...prima din randul de la mijoc. In contact cu dragutii mei colegi care se credeau in sala de box, banca s-a descompuuus. I-au cazut toate bucatile de lemn posibile si vreo 2 ani, pana le-au schimbat am stat cu o banca decapotabila : 2 bare de metal si o placa de lemn semnata si manzgalita de toata lumea. Good memories <3

Un comentariu:

giddusadik spunea...

Draguta leapsa, mai ales incidentul cu banca :p

P.S.Te rog, poti lasa un comentariu la postarea asta:
http://inabookshelf.wordpress.com/2012/02/07/youll-get-infected/

Ar insemna mult pentru mine. Mersi!