13 iulie, 2012

Interviu Jodi Meadows + Concurs

Jodi Meadows mi-a raspuns la un mail. Nu ma asteptam, deci m-a luat total prin surprindere. I'm so happy. Deeci va prezint cel de-al doilea interviu din viata mea :).

By the waaaay voi organiza cat de curand si un mic concurs "Incarnate": Fulger, random, de creatie..voi sa imi spuneti.  Momentam am cateva probleme cu laptopul, s-a ars hardul, incarcatorul nu stiu exact :))..sunt cam pe langa cu subiectul.
Vor fi 3 castigatori, fiecare primind un e-book" Incarnate". Daca se vor inscrie multe persoane voi mari numarul de castigatori, este o carte fantastica <3
Jodi a fost atat de dragutaaa :X

1. Her Latest Book

NEWSOUL
 


Ana este noua. Pentru mii de ani in Range, milioane de suflete s-au reincarcat din nou si din nou, pastrandu-si amintirile din vietile precedente. Cand Ana s-a nascut, un alt suflet a disparut  si nimeni nu stie de ce.

NOSOUL


Chiar si mama Anei crede ca este un Nosoul, un profet al lucrurilor rele ce vor veni, asa ca a tinut-o departe de societate. Pentru a scapa de separarea de societate si pentru a afla daca se va reincarna, Ana calatoreste spre orasul Inimii, dar localnicii de acolo sunt suspiciosi si se tem de ceea ce inseamna prezenta ei acolo. Atunci cand orasul este atacat de dragoni si slyphi, oare este vina Anei?

HEART


Sam crede ca sufletul nou al Anei este unul bun. In momentul in care ii ia apararea, relatia dintre ei atinge noi granite. Dar poate el sa iubeasca pe cineva ce poate va trai doar o singura data si oare inamicii Anei - umani sau nu - ii vor lasa sa fie impreuna? Ana trebuie sa descoperea greseala ce i-a dat ei viata altcuiva, dar cum va fi astfel afectata pacea din Orasul Inimii si oare va distruge astfel sansa la reincarnare pentru toti?



2. Some things about  her

Jodi picture

Jodi Meadows locuieste si scrie in Shenandoah Valley, Virginia, impreuna cu sotul ei, o pisica si un numar alarmant de dihori domestici. Este o mare, mare iubitoare de carti si si-a dorit sa fie o scriitoare inca din momentul in care renuntat la visul de a deveni astronaut. 
 3. The interview
WwA: 1.  Daca ai mai avea o singura zi de trait si ai putea sa o traiesti cu o singura persona, pe cine ai alege? 
 JM: Sunt o multime de oameni cu care mi-ar placea sa petrec timpul, in special daca as mai avea doar o singura zi de trait, dar daca ar trebui sa aleg doar o persoana, l-as alege pe sotul meu. He's kind of awesome.

WwA: 2. Sa spunem ca ai putea transforma unul din personajele tale intr-o persoana reala. Pe cine ai alege?
JM: Dossam ! L-as putea pune sa cante continuu si as deveni bogata . Poate. Ok...probabil nu..

WwA: 3. Daca ai transforma "Incarnate" in ceva comestibil, ce ai alege?
JM: O cupa imensa cu miere. Yum!

WwA: 4. Stim ca inspiratia poate veni oricand, oriunde. Cand si cum ti-a venit ideea pentru "Incarnate"?
JM: Nu am habar cum mi-a venit ideea initiala. Prima oara m-am gandit la acest subiect cu trei ani inainte de a incepe a scrie cu adevarat cartea, deci am uitat cu desavarsire de el in momentul in care aveam nevoie de inspiratie. Imi amintesc doar ca am scris o notita catre mine si ca am lipit-o in dosarul cu idei noi, dar am incercat sa o ignor cu desavarsire fiindca imi parea un subiect mult prea greu de dezvoltat.

WwA: 5. Ne poti spune numele primei carti ce iti vine in minte dupa ce termini de citit aceasta intrebare?
JM: EVERNEATH. A aparut in US pe 24 ianuarie si abia astept sa o citesc si eu . Am fost destul de norocoasa incat sa citesc o copie nefinalizata a cartii si mi-a placut la nebunie.

WwA: 6. Ce cantec descrie perfect "Incarnate"?
JM: "Butterflies and Hurricanes"- coverul instrumental realizat de William Joseph, nu melodia originala cantata de Muse.

WwA: 7. Daca ai putea schimba ceva, orice, la viata ta si ai putea fi o persoana diferita cu o slujba diferita, ce ai alege?
JM: Nu as schimba nimic! Am o viata superba, un sot magnific si cel mai bun job din lume.


Thank you Jodi! 





5 comentarii:

Anonim spunea...

Super tare, atat cartea, cat si interviul!
Eu zic sa fie un concurs de creatie! Sau, daca vor fi 3 castigatori, de ce nu faci 3 concursuri? Fiecare cu un castigator: unul fulger, unul de creatie si unul cu tragere la sorti! :)

Iulya Elena spunea...

Nici eu nu am cine stie ce inspiratie si nici cine stie ce noroc...cu toate astea ma bag...:P
Foarte dragut interviul si cartea ma tenteaza la fel de mult :X

Anonim spunea...

Da, cartea pare super. Si coperta este absolut geniala! <3

JustLaugh spunea...

coperta e foarte frumoasa..si am mai citit despre carte pe cateva bloguri:)mi-ar place sa o castig:D ....suna foarte bine, iar intrebarea 3 e chiar foarte inspirata:)))

Anonim spunea...

Da, inspirata si delicioasa! Miami! :))