19 februarie, 2013

Campania vALLuntar + cartile mele!!

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=aa5ff75438&view=att&th=13cf1c533fa222a7&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-xoYNflsJ1p7R7AowNRgYB&sadet=1361299027041&sads=29Y9GfO0Uoe8t6ADXhqE51k86Ts&sadssc=1Mi-au sosit cartile vineri, dar nu am apucat sa postez nimic pe blog. Sunt super entuziasmata de aceasta campanie si vreau sa ma apuc de carti, desi stau asaaa prost cu timpul!! E groaznic ultimul an de liceu...
Anyway, in cea de-a doua editie a campaniei vALLuntar 240 de bloggeri s-au inscris in maratonul de plantat copacei. Sper ca la final sa multi multi copaci plantati!

Mai jos aveti un comunicat de presa :
Anul acesta bloggerii participanţi la campanie vor primi câte un copac pentru 15 comentarii la
recenzia publicată pe blogul lor la o carte ALL.

În perioada 4-17 februarie 2013 Grupul Editorial ALL a pus gratuit la dispoziţia fiecărui
blogger câte două cărţi la alegere de pe www.all.ro. El trebuie să le citească şi să îşi scrie
părerea despre cărţi pe blogul personal. Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii,
celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, şi la
20 de comentarii, o echipă a Grupului Editorial ALL va planta încă un copac într-un loc ales
de ROMSILVA.

“Numărul mare de participanţi şi entuziasmul lor ne demonstrează că oamenii sunt dispuşi
să investească timp şi energie în proiecte care să sprijine comunitatea, şi că astfel de iniţiative
ar trebui să vină mai des din partea companiilor. Le mulţumim tuturor celor care s-au alăturat
campaniei vALLuntar şi tuturor celor care o promovează pe canalele media şi social media.
Sperăm să plantăm peste 500 de copaci!”, a declarat Mario De Mezzo, CEO Grupul Editorial
ALL.

Cele mai cerute cărţi din campanie sunt cele din colecţia Strada Ficţiunii (Ed. ALLFA).
Pe primele trei locuri în preferinţele bloggerilor se află „Fata de hârtie”, de Guillaume
Musso, „Cheia”, de Simion Toyne şi „P.S. Te iubesc”, de Cecilia Ahern.

Campania vALLuntar continuă până pe 7 aprilie după cum urmează:

18 - 24 februarie - trimiterea cărţilor

24 februarie - 23 martie - lectură şi recenzie

25 martie - 7 aprilie - plantarea copacilor

În prima ediţie vALLuntar, din 2012, s-au implicat 150 de bloggeri, s-au citit 280 de cărţi şi
s-au adunat 200 de ore de voluntariat. O echipă de angajaţi ALL a facut voluntariat în două
centre alese de bloggeri: Hospice şi Policy Center for Roma and Minorities.

Partener Social Media:
Blogal Initiative

Parteneri Media:
Metropotam, 9am, Şapte Seri, Green-Report, Income Magazine, Hotcity, Cariere Online,
LiterNet, MediaBrief
Eu chiar am comandat fix "Fata de Hartie " si "Cheia", fiindca P.S. Te iubesc ma asteapta cuminte in biblioteca sa imi fac timp de ea. Sunt previzibila din cate vad :)). Doamnee sunt atatea de citit si asa putin timp. Nu-i corect deloc. Sa scap de meditatia la bio de maine si ma apuc de "Fata de hartie", am auzit ca-i geniala.  


2 comentarii:

Sabryy spunea...

O, da, Fata de Hartie chiar e geniala :D

Alexandra spunea...

Trebuie neaparat sa o citesc si eu. La "Cheia" nu m-am prins ca e vol 2 si eu nu am citit volumul 1 decat dupa ce am primit coletul :))