20 iunie, 2012

Citate Chimie Perfecta - Simone Elkeles

JustLaugh mi-a trimis citate din cartea Chimie Perfecta, pe care eu am adorat-o. Serios..este absolut geniala. Alex este..irezistibil :>. Iti multumim pentru citate >:D<

Here we go : 

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=aa5ff75438&view=att&th=137ffefc6ff1afab&attid=0.2&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-xoYNflsJ1p7R7AowNRgYB&sadet=1340186427551&sads=qSi_l3MWHS4kGq66fPzucumSk2E“-Am fost colega de clasa cu ea si anul trecut.
-Aha.
Ridica din umeri.
-E o fata draguta.Desi se machiaza prea tare.
-Cele mai multe fete o urasc.
-Cele mai multe fete ar da orice ca s-arate ca ea.Si sa aiba banii si iubitul ei.
Ma opresc si o privesc dezgustat.
-Fata de Magar?
-Ia mai scuteste-ma, Alex.Colin Adams e un tip dragut.E capitanul echipei de fotbal si un erou in Fairfield.Tu esti ca Danny Zuko in Grease.Te droghezi, faci parte dintr-o banda si ai iesit cu cea mai focoasa dintre fete rele de pe-aici.Brittany e ca Sandy… o Sandy care n-o sa apara in veci la scoala imbracata intr-o jacheta neagra de piele si c-o tigara atarnand in coltul buzelor.Renunta la fantezia asta.”


“Iau briosa.Ma indrept spre masina si musc, absenta, din ea.Din pacate, nu e cu affine, asa cum imi place mie.Ci cu banana si nuci, iar bananele sunt prea coapte.Imi aminteste intr-un fel de mine – in exterior pare perfecta, dar in interior totul e facut terci.”


“-Mama, eu nu sunt printesa si Shelley nu trebuie compatimita.N-o sa ies intotdeauna cu tipii cu care ai vrea tu sa ies.N-o sa ma-mbrac intotdeauna asa cum vrei tu sa ma-mbrac si fii sigura ca nici n-o sa ma port mereu asa cum ai vrea.Iar Shelley n-o sa se ridice niciodata la inaltimea asteptarilor tale.
-Da, stiu.
-O sa accepti vreodata treaba asta?
-Probabil ca nu.
-Esti asa critica din fire.Doamne, as face orice ca sa nu mai dai vina pe mine pentru tot ce nu e-n regula.Ca sa ma iei asa cum sunt sis a ma iubesti.Ca s-o iubesti pe Shelley asa cum e.Nu te mai concentra pe lucruri rele, viata-i prea scurta.”


“-Care e specializarea ta principal? il intreb.
Alex imi arunca zambetul Acela irezistibil al lui.
-Chimia.Si-a ta?
-Chmia.
Il cumprind cu bratele pe dupa gat.
-Saruta-ma , ca sa vedem daca pasiunea a ramas aceeasi.Pentru ca inima, sufletul meu si tot ce mai e pe-acolo iti apartine cu totul.”


“Incep sa fug, cu rasetele membrilor bandei rasunandu-mi in urechi.Nu sunt in stare sa alerg prea repede si ma simt de parca-as fi intr-un vis in care-mi misc picioarele, dar nu inaintez nicicum.
-Brittany, stay! aud o voce in spate.
Ma intorc sis au nas in nas cu tipul care imi bantuia visele  si ziua, si noaptea.
Alex.
Tipul pe care-l urasc.
Tipul pe care nu mi-l pot scoate din cap, oricat de beata as fi.
-Nu-l lua in seam ape Javier, zice Alex.Uneori face atat de tare pe nebunul, ca e luat cu totul de val.
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=aa5ff75438&view=att&th=137ffefc6ff1afab&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-xoYNflsJ1p7R7AowNRgYB&sadet=1340186400426&sads=nPYTkFJvo9VfE1jUvhVkAc3u4PMIncremenesc de uimire cand face un pas spre mine si imi sterge o lacrima de pe obraz.
-Nu plange.Nu l-as lasa sa-ti faca niciun rau.”



“Nu pot sa ma abtin si zambesc, stergandu-mi lacrima.Cum sa nu-l iubesc nebuneste?Timpul petrecut departe de el nu a schimbat nimic.Si nu-l pot refuza o a doua sansa.Pentru c-ar insemna sa neg ceea ce sunt.
E timpul sa risc din nou, sa ii accord increderea”


 “Nu ma asteptam s-o faca.Cred ca nu vrea decat sa ma provoace, sa vada cat pot rezista inainte de a-mi pierde cumpatul.Dar o vad cuminchide ochii si se apleaca spre mine si inteleg ca o va face totusi.Fata visurilor mele, fata care imi seaman mai mult decat oricine pe lume, vrea sa ma sarute.
Preiau controlul imediat ce isi inclina capul.Buzele noastre se ating scurt, dupa care imi impletesc degetele in parul ei so continui sa o sarut si cu blandete.Ii prind obrazul in palma si-l simt pielea neteda, ca de bebelus, frecandu-se de degetele mele aspre.Corpul imi cerea sa profit de situatie, dar creierul (cel din cap) ma avertizeaza sa imi pastrez luciditatea.”


“-Esti un nemernic.
-Si tu esti o catea, zice.O catea cu zambet de milioane si ochi care-ar putea sa bage-n boala orice barbat.
Se cutremura, ca si cum vorbele i-au iesit fara sa vrea din gura si-acum ar face orice sa le retraga.”
 
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m2g8yszwcN1qm4pf9o1_500.gif



5 comentarii:

Iulya Elena spunea...

Abia astept sa citesc cartea...abia am comandat-o si e pe drum :X

Denisa C spunea...

Citatle sunt asa frumoase.Trebuie sa o citesc cat de curand posibil:X

Anonim spunea...

Superbe! Mai ales ultimul! <3 :))

JustLaugh spunea...

merita citita..si abia astept vol 2:X imi place mult cum scrie Simone Elkeles:D

Alexandra Ioana spunea...

geniale citate,am citit ambele volume si este irezistibila seria,in special alex fuentessss:x