01 iulie, 2012

Concurs Bravo Girl

Hey guuuuuys uitati ce veste am primit de la Iuliaaaa :X 
 
 
Lume ...ca sa stiti puteti sa castigati unul dintre cele 10 volume puse la bataie de Bravo Girl!!!
Este vorba de cartea lui C.C.Hunter.....Nascuta la miezul noptii
Tot ce trebuie sa faceti e sa trmiteti pe adresa   concurs@bravonet.com raspunsul la intrebarea "Care e personajul vostru preferat"
Va puteti inscrie pana pe data de 13 iulie 2012, iar lista celor 10 castigatori va fi afisata in revista BV Girl , nr.15 pe data de 24 iulie.
Bafta tuturor !!!
Nascuta la miezul noptii
C.C.Hunter

6 comentarii:

Iulya Elena spunea...

Eu am trimis un mail sa imi incerc norocul...de ce nu pana la urma...:)

Alexandra spunea...

Exaaact! Nu stii niciodata cand ai noroc :X

Lucy spunea...

As vrea sa stiu daca se refera la personajul preferat din seria "Shadow falls" sau un personaj din oricare alta carte. :-?

Iulya Elena spunea...

Mie mi-au dat de inteles cei din revista ca este vorba despre personajul preferat din serie...

Anonim spunea...

Super interesant, dar este cu tragere la sorti, nu? :(

JustLaugh spunea...

am deja cartea..si mi-a placut foartee mult:>..abia astept vol urmator tot nu am aflat ce fiinta e pana la urma!!:))