31 iulie, 2012

Premii + Leapsa

Am primit mai demult un premiu de la Alexandra, dar am uitaaat sa il postez, si de patru ori acea super-leapsa-premiu- liebster. Va multumeesc Alexandra, Sandy , Ciudatica  si Andra






Reguli:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award checked
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi !


1. Alexandra 

1. Care este fructul tau preferat?
Hmm..Imi plac murele sau ciresele...si niciodata nu as refuza o caspuna :))

2. Vara sau iarna?
Vara, sunt o persoana "made for summer" chiar daca sunt nascuta iarna.

3. Care este  animalul preferat? Ai un animal de casa?
Acum mai am doar un papagal si un catel, dar am avut tot ce se poate: pisici, peste, catei, porcusori de guineea. Preferatul ramane totusi catelul <3

4. Daca te-ai intalni cu un personaj dintr-o carte, care ar fi prima intrebare?
"Oh doamne sunt beata? Asa de beata?" 

5. Seria preferata este...?
Harry Potter ( Seria de suflet ), urmata de Dispozitive infernale, Eve, Avademia Vampirilor.

6. Care e actorul/actrita preferata?
Johnny Depp - Heath Ledger - Robert Downey Jr.  ( nu ma pot decide). Ca actrite imi plac Emma Stone,  Amanda Seyfried, Amanda Bynes, Emma Roberts

7. Unde iti petreci vacanta de vara?
Acasa, in sauna.

8. Care crezi ca este cel mai ciudat lucru la tine?
Hmm..sunt un fel de romanca 100% made in China

9. De ce iti place/nu iti place sa citesti?
Imi place..ador! sa citesc fiindca asa reusesc sa ma deconectez de lume si sa traiesc o viata plina de adrenalina, o poveste de dragoste, o drama, orice imi doresc. Totul este doar la cateva pagini distanta.

10. Care a fost cartea copilariei tale?
Harry Potter. Am crescut si m-am maturizat cu aceasta serie. P.s. Le-o voi baga pe gat copiilor mei fie ca vor fie ca nu :))

11. Daca ai putea sa iti indeplinesti o singura dorinta, care ar fi aceea?
Sa intru la medicina.

2. Ciudatica 


1. Daca ai putea primi orice obiect pe gratis in momentul asta,ce ai cere?
Hmm..un X6, un Ferarri sau poate o Casa cu piscina in Caraibe. Sau o naveta spatiala...e asa greeeu :))
 
2. Ce zodie esti si cat de mult te caracterizeaza?
Capricorn. Eu prea cred in horoscop, dar uneori mai au dreptate, mai ales cand imi spun ca sunt orgolioasa, incapatanata..
 
3.  Ce tara ti-ar placea sa vizitezi?
Hmm..Anglia. O ador!!! 
 
4. Care a fost prima ta carte preferata?
Again...Harry Potter
 
5.  Cinci melodii carora nu le-ai da skip niciodata.
Bon Jovi - It's my life, Adele - Someone like you,  Celine Dion - My heart will go on, Westlife - You Raise me up, Good Charlotte - The River
 
6. Pisici sau caini?
Caini! 
 
7. O calitate si un defect pe care le ai.
Defecte : Sunt incapatanata rau de tot si putin cam rece fata de oameni.  Calitati :..stiu..sa desenez. Se pune? Daca nu..sunt prietenoasa..:))
 
8.  Care este culoarea ta preferata?
Turcoaz
 
9. Care este numele tau complet?
Denisa Alexandra
 
10. Ce gen de carti iti place sa citesti?
Actiune, young adult, fantasy, thriller..
 
11. Care a fost ultimul drum pe care l-ai facut?
Drumul pana la frigider. 
 
3. Sandy 


1. Ai tinut vreodata un jurnal?
Da, dar pentru putin timp, ma plictisesc foartee repede.

2. Care e filmul/serialul tau preferat?
Trilogia Stapanul Inelelor / Supernatural . 

3. Care e cel mai fericit moment din viata ta?
Hmm..nu stiu..

4. Dar cel mai trist?
Ziua in care a murit strabunica mea..

5. Ce carte citesti acum?
Sacrificiul ( Eve #2) 

6. Ce moment din viata ta ai vrea sa retraiesti?
Excursia in Franta..

7. Ce superputere ai vrea sa ai?
Sa pot controla timpul.

8. Ce ai vrea sa realizezi pe viitor?
Sa iau carnetul si sa intru la medicina dupa ce termin liceul.

9. Cum arata pentru tine vacanta perfecta?
Fericire, caldura, distractie, cei mai buni prieteni..poate mare.

10. Joci Sims?
Mnu..

11. Stii sa pastrezi un secret?
Da.
4. Andra :
 
1.Care este cel mai interesant lucru pe care l-ai facut vara asta?
Aaa..gratarele, mersul la bazin si la film cu gasca..
 
2.Ai fost la mare?
Nu inca..dar sper sa ajung..
 
3.La ce concerte ai fost?Daca nu,la care ai fi vrut sa mergi? 
 Am fost la unul Ana Lesko..As fi vrut la Jessie J
 
4.O veste buna?
 Am luat salaaaa :))
 
5.Ce carte ai vrea sa-ti cumperi?
Volumul 5 din Academia Vampirilor si continuarea de la Legaminte..si Sovaire si  Verde de Smarald si multe...
 
6.Oja preferata?
Rosie
 
7.Te machezi la scoala?
 Putin dermatograf, fiindca am niste ochi minusculi
 
8.Ce stil de muzica preferi?
Rock, punk..
 
9.Ai tricouri cu formatii rock?
Hmm..cand eram mai micuta aveam..
 
10.Cum ai parul?(descrie-l)
Pana la umeri, saten inchis aproape negru, breton, putin filat, dreeeept si enervant de moale. 
 
11.Ti-au placut intrebarile?
Daaap! 
 
INTREBARILE MELE : 

1. Ce planuri de vacanta ai?
2. Unde, in ce perioada a anului , si cu ce personaj masculin genial ai vrea sa iesi la o intalnire?
3. Carui personaj i-ai da..un pumn in ce zona a corpului vrei?
4. Cel mai stupid lucru pe care l-ai facut vreodata.
5. Siii...cam cat de lenes/a esti vara?
6. Decizi spontane sau hotarari indelung gandite?
7. Care este prima melodie la care te gandesti....ACUM?
8. Ce carte ai lua cu tine in vacanta?
9. Ce carte ai salva la sfarsitul lumii?
10. Linistea unei zile petrecute pe plaja pe sezlong sau adrenalina unui parc de distractii?
11. Te-ai indragostit vara asta? Ti-ai dori?
 
 
Cine vrea leapsa....o poate avea :>

 

 

























2 comentarii:

Only Books spunea...

Oo, ce ultima intrebare draguta! :> Cum pe mine indragosteala ma tine tare putin... m-am indragostit la inceputul verii da' mi-a trecut asa de repede:(.
O zi super-draguta in continuare!:*

Dee.

Iulya Elena spunea...

o sa tin minte leapsa si o s-o completez , iar pe loc o sa raspund decat la ultima...
Nu mi se intampla mie sa ma indragostesc , dar exista cineva vara asta care se apropie e telul asta :">