31 iulie, 2012

Castigator Concurs Libris

Nu pot sa nu incep cu scuzele. Ati avut asa multa rabdare cu mine...iar eu m-am lalait atat de mult cu acest concurs..In cateva zile voi da startul unuia nou, tot de fidelitate, si promit ca voi avea timp mult de tot pentru blog. Ehh..asta in cazul in care veti mai dori sa va inscrieti..Dar eu sper ca da.
Am terminat intr-un final si cu invatatul pentru scoala de soferi, deci asta imi ofera mai mult timp pentru blog si mult mai putin stres.
Deci, cum spuneam, castigatorii :
Imi pare tare rau ca trebuie sa aleg numai unul..dar m-am gandit la o chestie..Cei de pe locurile 2 si 3 vor avea avans un numar de puncte la concursul urmator, in cazul in care vor mai vrea sa participe ( Din nou spuuun..eu sper ca vor vreaaaaa :o3 ) Hmm..100 sau 150?

Am calculat punctele in modul autentic, cu pixul in mana, iar in cateva zile voi pune si o poza, dar momentan nu am aparatul foto. Punctajul a fost in functie de 4 categorii :
1. Comentarii la postari ( 5 pct.) si la recenzii (15 pct.)
2. Share, GFC, etc. ( 10 pct/share)
3. Punctele bonus pentru citate,recenzii, desene. (30 pct )
4. Originalitate . Aici am hotarat ca trei participanti sa primeasca 150 de puncte fiecare : Lust Laugh, Iulia si Laurentiu.

Deci...Punctajele sunt urmatoarele :

1. Laurentiu : 1660 puncte
2. JustLaugh : 1375 puncte
3. Iulia : 1170 puncte
4. Madda : 85 puncte
5. Byby : 60 puncte
6. Alexandra Gheorghivev : 50 puncte
7. Maddie : 50 puncte
8. Izabela : 50 puncte
9. Denise Chris : 45 puncte


Cum spuneam, zilele urmatoare voi da startul unui nou concurs , iar Just Laugh si Iulia vor primi 100 sau 150 de puncte( voi decideti ) in cazul in care veti mai vrea sa participati. Voi incerca sa ofer mai multe premii...

De asemenea astazi voi incepe 3 concursuri ce au ca premii cartea "Incarnate", iar maine inca trei, cu o alta carte primita de la o autoare grozava, dar vreau sa pastrez surpriza. Sper sa va placa si sa va inscrieti.

Laurentiu, stii procedura :)) Tu imi trimiti datele, eu le voi da mai departe.


Multumesc muuult Libris :)

5 comentarii:

lifemeanscolour spunea...

Hey :) Ai Leapsa Liebster de la mine :) http://lifemeanscolour.blogspot.ro/2012/07/leapsa-liebster.html

Anonim spunea...

Ooo, cate puncte! :)) Multumesc mult, imediat o sa trimit si e-mailul cu datele! :D Si imi cer scuze daca te-am chinuit cu numaratul!

JustLaugh spunea...

pe locul 2 hmm..ma asteptam pe o pozitie mai jos:)).. dar deja presimtem cine castiga:)..felicitari castigatorului si lectura placuta!;)

Iulya Elena spunea...

Eu pe 3...e bine pentru primul meu concurs de fidelitate..:) si eu ma asteptam :D...Felicitari Laurentyu si lectura placuta !
P.S. sunt de acord cu Laurentyuu...chiar te-am cam chinuit..:">

Iulya Elena spunea...

aaa...nu iti face griji...voi participa in continuare la concursurile de pe plog...poate a doua oara cu noroc:)