01 ianuarie, 2013

Citate Culorile Dragostei

Vreau sa postez astazi,asa cum am promis, castigatorul concursului libris, dar inainte de asta, voiam sa ma asigur ca am postat tot ce mi-ati trimis voi. Am primit de la Izabela (JustLaugh) citate din Culorile Dragostei. Enjoy! 



                                                 Citate Culorile dragostei de Kerstin Gier – vol. 2 și 3

Citate Verde de Safir:
“Putem vedea cum cade de pe masă o ceașcă
și se face țândări, dar nu vom vedea niciodată ceașca
adunăndu-se la loc și sărind înapoi pe masă.
Aces progres al dezordinii materiei sau entopie
Deosebește trecutul de viitor și dă, astfel, timpului o direcție.”

‘’M-am holbat la el perplexă. În acea clipa, Gideon a început să cânte, iar eu am uitat complet ce voiam să  Întreb. Dumnezeule! Se poate sa fi fost din vina punciului, dar, uau! O vioara era chiar sexy. Felul În care Gideon o lua în mână si-o așeza sub bărbie…Mai mult nici n-ar fi trebuit să facă – eu eram deja pierduta.”
“-Daca-ți mai muști mult buzele, o sa sângereze, spuse el.
-Sunt puțin …emoționată.
-Se vede. Te-ar ajuta daca te-aș ține de mână?
Nu, asta doar ar înrăutăți situația, idiotule! În plus, în ceea ce privește atitudinea ta fața de mine, oricum nu mai pricep nimic! Ca sa nu mai vorbim despre relația noastră în general! Și-apoi , domnul Whitman se si uita deja ca un veverițoi care le știe pe toate!’ “

‘’Si, pentru a doua oara in acea zi, inima mea – varianta ei fantomatică, aceea care, de-atâta speranță, reînviase – se prăbuși în abis și se izbi de fundul prăpastiei, dezintegrăndu-se în mii de așchii minuscule’’

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbift8cXJx1rd0gefo1_500.gif

Citate Verde de Smarald:
“Nu putem opri timpul; pentru iubire însa,
timpul se oprește uneori în loc.
– Pearl S. Buck ”
“-Norocoaso. Mi-ar plăcea și mie să am un câine, îi spuse Caroline lui Leslie. Sau orice fel de animal de companie.
-Ah, dar noi îl avem pe Nick, zise Charlotte. Aproape ca e ca si cum am avea o maimuță.
-Dar să nu te uităm nici pe tine, o veritabilă tarantula veninoasă, spuse Nick.”

“Gideon îngenuche direct în fața mea pe covor și-și puse mâna pe umărul meu, fără să țină cont de faptul că, din acel moment încolo, nu mai eram capabilă să ascult cu atenție, ci deveneam preocupată de o mulțime de gânduri minore, precum:”Sper măcar că miros bine” si “Oh, nu trebuie să uit să respir”.”

“-Gwendolyn, eu nu te-am silit să faci nimic, am dreptate? Dimpotrivă  -  m-am purtat cu tine execrabil de destul de multe ori.
Mă holbam la el muta.
-Și eu ar trebui să-ți fiu recunoscătoare pentru asta?
-Bineînteles că nu, spuse el. Sau poate că da.
-Ei, asta-i acuma!
Îmi arunca o privire scurtă.
-De ce le plac fetelor tipii care se poartă cu ele de rahat?
Băieții drăguți nu sunt nici pe jumătate la fel de interesanti.”

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mdy1t8cXQL1ray037o2_500.gif

Un comentariu:

Unknown spunea...

tu ai citit seria?