Hello everyone! Probabil vestea despre cea de-a doua editie a campaniei vALLuntar a calatorit deja prin toata blogosfera, dar poate totusi mai este cineva dornic sa ia parte la aceasta minunata initiativa si a ratat anuntul. Este prima data cand particip, fiindca data trecuta nu am indeplinit criteriul cu vechimea blogului, asa ca sunt foaarte entuziasmata. Cartile pe care mi le-am ales erau deja pe wishlist-ul meu de foarte foarte mult timp asa ca multumesc Editura ALL pentru tot! Cat de tare este ideea de a ajuta la plantarea unui copac? Copacii mor zilnic pentru ca noi sa avem..."de pe ce sa citim", asa ca de ce sa nu si plantam cativa? Mai jos aveti detalii despre campanie si regulile acesteia. :D
DETALII DESPRE CAMPANIE
Anul acesta bloggerii participanţi în campanie vor primi câte
un copac pentru fiecare 15 comentarii la recenzia publicată pe blogul
lor la o carte ALL.
În perioada 4-17 februarie 2013 Grupul Editorial ALL pune gratuit la
dispoziţia fiecărui blogger câte două cărţi la alegere de pe www.all.ro.
El trebuie să le citească şi să îşi scrie părerea despre cărţi pe
blogul personal.
Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se
vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, şi
la 20 de comentarii, o echipă a Grupului Editorial ALL va planta încă un
copac într-un loc ales de ROMSILVA.
Campania se desfăşoară în perioada 4 februarie – 7 aprilie după cum urmează:
4- 17 februarie – înscrierea în campanie
18 februarie – 24 februarie – trimiterea cărţilor
24 februarie – 23 martie – lectură şi recenzie
25 martie – 7 aprilie – plantarea copacilor
În prima ediţie vALLuntar, din 2012, s-au implicat 150 de bloggeri,
s-au citit 280 de cărţi şi s-au adunat 200 de ore de voluntariat. O
echipă de angajaţi ALL a facut voluntariat în două centre alese de
bloggeri: Hospice şi Policy Center for Roma and Minorities).
REGULILE CAMPANIEI
1. Pentru a putea participa în campania vALLuntar:
- trebuie să aveţi de cel puţin un an un blog activ (să scrieţi *
corect gramatical* minimum un post pe săptămână) în limba română.
- să trimiteţi, în perioada 4 – 17 februarie, un e-mail la adresa
loredana.modoran@all.ro în care să specificaţi blogul avut, de cât timp
scrieţi pe el, ce carte/cărţi de pe site-ul www.all.ro vă doriţi pentru
recenzie şi datele de livrare (adresă completă şi număr de telefon).
Fiecare blogger poate cere maximum două cărţi de pe ww.all.ro. Pot
intra în campanie şi recenzii la cărţile ALL achiziţionate de blogger.
Nu vor fi luate în calcul cererile bloggerilor care s-au înscris în
prima ediţie a campaniei vALLuntar şi nu au respectat angajamentele
luate, precum şi cererile sosite în afara perioadei 4 – 17 februarie.
Cărţile vor fi expediate prin curier, în limita stocului disponibil, în intervalul 18 – 24 februarie.
2. Se vor lua în considerare:
- doar posturile ce conţin recenzii la cărţile ALL, publicate pe blogul
personal în perioada 24 februarie – 23 martie. Posturile din afara
perioadei, precum şi republicările unei recenzii mai vechi, nu se iau în
considerare. Recenzia trebuie să conţină o trimitere către adresa url a
cărţii de pe www.all.ro. Dacă vreţi să inseraţi fotografii din carte
sau pasaje de text, vă rugăm să cereţi acordul editurii.
- doar posturile ce conţin idei personale despre carte. Simpla preluare a
descrierii de pe coperta cărţii nu este luată în considerare.
- doar posturile al căror link a fost semnalat pe adresa de email
loredana.modoran@all.ro, pe Facebook pe pagina Editura ALL, pe grupul de
Facebook vALLuntar sau pe Twitter folosind hashtagul #vALLuntar
- doar posturile la sfârşitul cărora este specificat că articolul face
parte din campania vALLuntar iniţiată de Grupul Editorial ALL, cu
sprijinul ROMSILVA.
Validarea comentariilor:
- Comentariile de pe bloguri vor fi validate de către un reprezentant al
Editurii ALL la sfârşitul campaniei şi vor fi făcute publice pe
allcafe.ro. (Dacă nu vreţi să vă fie folosit numele real, vă rugăm să
precizaţi acest lucru şi pseudonimul dorit).
- Dacă un utilizator a dat mai multe comentarii la postul cu recenzia, se va lua în calcul un singur comentariu.
Acum ca ati aflat detaliile aceste geniale campanii ce spuneti? Are you in?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu