17 septembrie, 2015

Castigator Libris

Stiiiu ca am intarziat o eternitate. My game-of-thrones-obsessed brain imi spune doar Shame! Shame! Ding! Ding! Am avut cateva probleme si nu am reusit sa stau conectata la lumea virtuala prea mult. Sper sa nu se mai repete! Castigatoarea concursului este Antone Ioana Alexandra care m-a convins sa citesc "Asasin la feminim", mai ales ca sunt foarte incantata de autoarele noastre romance si de ideea de a le sustine cumva! 
Felicitari Ioana!!! Ai castigat un voucher de 30 lei de la Libris! Ti-am trimis mail !
Mai jos aveti raspunsul ei.

"Cartea mea preferata este “Asasin la feminin” scrisa de autoarea de origine romana Monica Ramirez. De ce am ales sa iti prezint aceasta carte? Din mai multe motive, pe care am sa le enumar mai jos. Primul dintre ele ar fi ca, din pacate, nu multa lume stie de aceasta bijuterie literara, cu atat mai putin ca este scrisa de o scriitoare din tara nostra care merita tot respectul pentru munca depusa. Al doilea motiv pentru care am ales sa iti vorbesc despre aceasta carte il reprezinta faptul ca Asasin la feminin este primul volum care deschide fascinanta serie Alina Marinescu in care vei face cunostinta cu niste persoanje pe care le vei indragi pe data, le vei uri si le vei iubi, vei dori sa existe in viata reala , sa le cunosti si sa iti fie prietene (pentru ca te asigur ca vei avea multe de invatat de la ele) . Vei avea impresia ca le cunosti de multi ani, asta din cauza ca ….ei, da, aici vine al treilea motiv – si cel mai important, cred eu – personajele dau impresia de autenticitate, deoarece atat ele cat si povestea lor de viata sunt inspirate dintr-o poveste reala. Si ce mai poveste ! O poveste despre iubire, tradare, spionaj, comunism, organizatii secrete, puterea de a merge mai departe atunci cand nu mai ai pe nimeni alaturi care sa-ti ofere alinare, puterea de a te ridica si de a lua totul de la capat atunci cand pierzi si ultima farama de speranta, , misuni riscante in care moartea pandeste la fiecare colt si care va iesi de multe invingatoare si iti va lua totul cu un suras meschin pe buze, arta seductiei si arta de a supravietui neprevazutului -, cu toate acestea te vei confrunta daca vei avea curajul sa incepi acest volum incredibil, o adevarata lectie de viata si moarte, iubire si ura, putere si sensibilitate. 
Daca nu am reusit sa te conving cat de minunata este aceasta carte/serie, sper ca citatul ales de mine va reusi sa faca asta ! "
“Ecoul talpilor lor alergand pe asfaltul ud ii invaluia ca un scut protector, muschii le tremurau de efort, adrenalina le pompa prin vene ca un drog. Miscarile trupurilor li se sincronizasera perfect intre prima impuscatura si a cincea , bratele propulsandu-I inainte la unison. Avantajul de treizeci de secunde in fata atacatorilor nu era suficient sa-I protejeze de gloantele ce suierau in jurul lor ca un roi de albine demente. Continuau sa alerge intr-un ritm innebunitor , viata depinzand numai de agilitatea pe care era essential sa o posede. Ceva normal in lumea lor fantomatica.”

Un kind-of-premiu pentru originalitate ar trebui sa mearga catre anonimul Nasturel pentru comparatia magnifica dintre 50 Shades si "Corola de minuni a lumii". Minunat! 

Niciun comentariu: