22 septembrie, 2015

Oblivion-Lux Novel Cover

Pentru fanii seriei Lux de Jennifer Armentrout este o super veste faptul ca va aparea cartea care ne va spune povestea dintre Daemon si Katy din perspectiva lui. Eu ador stilul autoarei si imi place la nebunie seria. Sper ca va fi publicata pana la capat si la noi in tara si sper ca va aparea si acest volum. Primele trei volume au aparut si la noi la editura Leda ( aici).  Observ ca publicarea cartilor din perspectiva celuilalt personaj ( de obicei din perspectiva lui) este pe val. Prima care imi vine in minte este varianta lui Travis Maddox, protagonist al seriei "Beautiful Disaster"( Geniala cartea! Daca ai citit-o imi dai dreptate...daca nu...citeste-o!!!!Acum!!). La finalul lunii apare "Grey", varianta lui Christian a faimoasei serii "Fifty Shades of Grey", iar acestea sunt doar doua exemple. Eu sunt fana a genului asta de carti, este interesant sa observi o poveste din mai multe puncte de vedere.

Siiii copertaaa!!!!


Niciun comentariu: