28 septembrie, 2011

Carti imprumutate de la biblioteca

Cum eu am fost bolnava toata saptamana..mama a fost la biblioteca, mi-a luat cateva carti, sa-mi mai umplu si eu timpul cumva.Cartile sunt:


Mobilul- Stephen King


Viata isi urmeaza cursul si Clayton Riddell, un artist din Maine merge bucuros pe strazile Bostonului. Tocmai a batut palma pentru publicarea unei carti si se gandeste la viitorul care se anunta imbucurator...Telefonul mobil este insa, cel care declanseaza Apocalipsa, iar omenirea este pusa in pericol de una dintre propriile sale creatii.




„Cu atmosfera sa obsedanta, cu sarcasmul fata de cei inrobiti tehnologiei, cu scenele de violenta oribila si compasiune umana, Mobilul este ultimul roman al lui Stephen King si primul roman al secolului XXI care capteaza cu adevarat teroarea."
The New York Times


Puteti comanda cartea de pe site-ul editurii Nemira* momentan nu este in stoc* aici 
Cartea mai poate fi comandata  aici si aici



Zece Negri Mititei- Agatha Christie


"Zece..." Zece străini sunt atraşi de un misterios U.N. Owen, într-o casă de pe o insulă izolată, din apropierea Devon-ului. "Nouă... " În timpul cinei, un mesaj înregistrat îi acuză pe fiecare în parte de câte o crimă, iar în final, în aceeaşi seară, unul dintre oaspeţi moare. "Opt... " Rupţi de lume din cauza unei furtuni violente şi urmăriţi de versurile unei vechi poezii pentru copii, care numără descrescător de la zece la zero, oaspeţii lui U.N. Owen încep, unul câte unul, să moară. "Şapte... " Care dintre ei este criminalul? Oare va supravieţui cineva?

“Am scris această carte pentru că părea atât de greu de încheiat, încât ideea m-a fascinat pur şi simplu. În carte, zece oameni trebuie să moară fără să alunece în ridicol sau fără ca ucigaşul să fie evident. Am scris această carte după o muncă de planificare absolut uriaşă şi am fost mulţumită de rezultat. Totul era deopotrivă clar, direct, enigmatic, şi, cu toate acestea, avea o explicaţie perfect raţională; de fapt, pentru dezlegarea misterului era nevoie de un epilog. Această carte a fost bine primită de public şi de critici, dar, de fapt, cea mai mulţumită am fost eu însămi, pentru că am ştiut mai bine decât orice critic că era rezultatul unei munci titanice.”


Pentru a comanda de pe site-ul editurii Rao click aici


Parfumul- Patrick Suskind

 Iti poti inchipui, cititorule, o lume formata numai din parfumuri, duhori, miresme? Iti poti inchipui un om care nu cunoaste viata decat mirosind-o? Ti-ai dat seama ca vechiul si noul se pot distinge prin miros, ca orice cuta a trupului tau e un receptacul de miresme si ca totul in lume are o amprenta olfactiva? Stii ca fiecare om este un parfum inconfundabil, ca parfumul tau te poate face anonim sau ireversibil?


Observatia criticului: Cadrul este Franta de secol XVIII. Cartea poarta insa unul dintre semnele de recunoastere a capodoperei: iti schimba imaginea asupra lumii de azi. O imbogateste.


Puteti comanda cartea aici

Un comentariu:

Alexandra Ioana spunea...

interesant,eu nu am imprumutat carti de la biblioteca decat 1 data cand am citit bram stocker dracula si mi-a placut la nebunie...si filmul l-am vz de nu stiu cate ori si mi-a placut enorm:x