25 decembrie, 2011

Let's december it

In ultimul timp am facut tot ce mi-a stat in putinta pentru a avea un Craciun perfect, eu si ceilalti. Am strans bani, le-am cumparat tuturor cadouri, le-am impachetat frumos aseara si astazi muream de nerabdare sa le vad reactiile la primirea cadourilor. Totusi..acum ca a venit "ziua cea mare" nu sunt tocmai in culmea fericirii..poate pentru ca jumatate de zi s-a dus deja, jumatate din ziua pe care am asteptat-o un an intreg. Un moment trecator ca toate celelalte, un moment pe care imi doresc sa il memorez pana anul viitor sau toata viata.
Ce inseamna Craciunul pentru mine? Filmele pe care le vad impreuna cu familia in ajunul Craciunului in fiecare an, mai ales iubitele  Home Alone. Nu-i Craciun fara Kevin. Prajiturelele si fursecurile pe care le fac impreuna cu mama, in fiecare an altceva, sentimentul ala complicat cand iti vine sa mananci orice contine ciocolata, dar nu poti pentru ca este post. Intalnirea cu prietenii din ziua de Craciun, fiindca nu e sarbatoare fara ei, fara zambetele care pot sa topeasca zapada (inexistenta anul asta). Mesajele care iti umplu telefonul, simple, artistice, pline de dragoste. Instalatiile de pe casele oamenilor, luminile care inconjoara orasul, casa mea care in momentul de fata arata ca un aeroport (tata si pasiunea lui pentru beculete). Frigul, norisorii de abur pe care ii facem in fiecare moment in care expiram aerul rece de afara, un alt bobarnac ce ne aminteste de Craciun. Cartile pe care le citesti seara infasurata intr-o patura, doar tu, caldura si lumea in care te arunci. Goana dupa cadouri, dupa globulete, decoratiuni si colindele pe care le auzim in fiecare moment al zilei, acasa, afara..pana si radiourile au intrat in spiritul sarbatorilor. Ciocolata calda, mosii de ciocolata, toate dulciurile care te fac sa salivezi doar privind ambalajul si nu in ultimul rand cadourile pe care toti le asteptam cu nerabdare. Fie ca ai 7 ani sau 20 cand vine Craciunul, mori de curiozitate sa afli ce ai primit. Craciunul scoate la suprafata latura mai buna a oamenilor, latura inocenta, plina de iubire.
Sa aveti un Craciun Fericit! 


P.s.: poza nu-i prea reusita, sunt cel mai groaznic fotograf posibil. N-as fi in stare sa fac o poza calumea.. clara nici ca sa-mi salvez viata :))




3 comentarii:

Crb spunea...

Craciun fericit Alexu'! :*
Prea putin conteaza poza, scopul e cel mai important. Scuze ca nu ti-am dat mesaj asa cum iti place si am preferat sa iti zic pe internet dar sincer... mi-e lene sa scriu pe telefon. :)) Ziceai ceva de prieteni... sa inteleg ca azi iesi p'afara? Abia apuc sa iti urez si face to face! >:D<

Carti cu Colti spunea...

Craciun Fericit! ma bucur k si tie iti place kevin de craciun.nu e craciun fara kevin,nu-i asa?

Alexandra spunea...

@ Crb: Daa da iesim :))
@ Julia: Claaar! A fost de dimineata Home Alone 2 pe HBO :X Mi-am inceput ziua bine

Craciun fericit si voua !