09 iunie, 2012

Recenzie Domnia Haosului ( Vampirii Din Morganville #5 ) - Rachel Caine

Rezumat : 
http://www.grupulcorint.ro/magazin/images/detailed/VM5-Domnia-haosului.jpg

MORGANVILLE, TEXAS. LA SUD DE NORMALITATE.

În oraşul universitar Morganville, vampirii şi oamenii au coexistat într-o relativă armonie… până la sosirea lui Bishop, o căpetenie a vampirilor care ameninţă să readucă epitetul de malefic în expresia maleficii morţi-vii şi să spulbere fragila stare de pace. Numai că Bishop nu este singurul pericol...
Nori negri şi violenţi prevestesc o furtună de proporţii devastatoare. În timp ce studenta Claire Danvers şi prietenii ei se pregătesc să apere oraşul de elementele dezlănţuite — atât de cele naturale, cât şi de cele nenaturale —,  se petrece un lucru neaşteptat: vampirii din Morganville încep să dispară unul câte unul. Descoperirea motivului o conduce pe Claire spre o ultimă opţiune: să-i jure supunere lui Bishop… sau să moară.



Recenzie : 

Ma uitam prin postarile trecute si am observat ca..desi scrisesem o recenzie pentru acest volum..nu aparea decat titlul..cum am reusit sa sterg continutul si apoi sa postez..nu stiu..Cert e ca lucrurile imi merg cam pe dos in ultimul timp deci..nu ma mai mira nimiiic..
Revenind la cartile noastre," Vampirii din Morganville " este genul acela de serie in care fiecare carte are legatura cu uramatoarea. Da..stiu ca acest lucru este caracteristic seriilor in general, dar uneori poti citi o carte fara sa fi volumul precedent si totusi sa intelegi actiunea, fiindca sunt episoade separate din viata personajelor. In "Vampirii din Morganville" nu se intampla asa. Daca nu iei cartile pe rand, nu intelegi mai nimic. Zau, ar fi si pacat sa ratezi o asa serie geniala.
 Asa cum ma asteptam, volumul 5 continua aventurile lui Claire si a prietenilor sai in orasul bantuit de vampiri.
Atunci cand ma gandesc la aceasta carte, ma gandesc la calmul dinaintea furtunii, fiindca astfel s-ar putea descrie acest volum. Cu totii il detestam pe Bishop, personajul malefic fara pic de umanitate, iar "Domnia Haosului" prezinta exact asteptarea, secundele dinaintea declansarii razboiului.  Lucrurile parca merg din rau in mai rau si uneori ai impresia ca mai prost nu pot merge lucrurile pentru personajele noastre. Acela este momentul in care autoarea zambeste si ne arata ca ne inselam. Desi la inceput totul se misca putin mai incet si ai impresia nu se intampla mai nimic, apoi ajungi sa nu poti rasufla de asa multa actiune .
Cartea m-a captivat total de la prima pagina si nu imi venea sa o las din mana. In permanenta erai prins in vartejurile pline de actiune ale cartii si de fiecare data cand ma gandeam "Gata, asta-i ultimul capitol", ajungeam sa mai citesc minim doua.
De asemenea, nici fanii "Fantastic Four" nu vor fi dezamagiti. In aceasta carte avem iarasi parte de cuplurile : Shane- Claire si Michael- Eve si descoperim noi laturi sensibile ale lui Shane. Sincer, personajul asta chiar mi-a ajuns la suflet. Imi place la nebunie.

„Universul lui Caine vă rezervă o experienţă formidabilă!” – MIDWEST BOOK REVIEW

„Rachel Caine reuşeşte să dea o notă absolut personală şi originală  ultracunoscutelor legendele despre vampiri.” – FLAMINGNET

Nota : 5/5

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4yl0huOfg1r5s63oo1_400.jpg

7 comentarii:

Madda spunea...

Foarte tare recenzia.. Sincer m-ai cam convins sa o caut si sa o citesc... Sa vad si eu daca ma atrage. :)

Iulya Elena spunea...

Din recenzie pot sa spun ca ma atrage ...dar trebuie sa o iau incet..o sa o pun pe lista mea de lectura ...dar am atatea carti care ma cheama din biblioteca ..de nu stiu cu ce sa incep..:)

Anonim spunea...

Am adaugat toata seria in wishlistul meu! Yay! :D

JustLaugh spunea...

haha..:))..tare poza:>:))..sincer nu prea m-a incantat coperta volumului asta..dar continutul cu siguranta m-a facut sa nu imi mai pese asa mult:D

Anonim spunea...

Sa inteleg ca seria se strica pe parcurs, nu de vine mai buna? :( Sau doar volumul asta a fost un mic impas?

Alexandra Ioana spunea...

n-am,n-am,niciun volum din aceasta serie,decat volumul 4,castigat,care nu m-am apucat niciodata de el,pentru ca nu mi place sa citesc de la coada:-ss,dar pare o serie destul de buna,cum am mai spus si interesanta;;)

Unknown spunea...

alexandra nu il citi pana nu faci rost de primul volum ar fi complet aiurea