01 februarie, 2013

Carti de vanzare

Heeei voi ! Un prieten are cateva carti de vanzare siiiii ma gandeam ca poate sunteti interesati. Preturile sunt foarte bune asa ca...take a look!

  •     Tunele 5: Spirala – Pret: 33
  •     Omul de smoala de Buckley Archer – Pret: 28 lei
  •     Vampirii Sudului de Charlaine Harris ( toata seria ) + volumul 11 ( in total 11 volume ) – Pret: 100 lei
  •     Cele treisprezece motive de Jay Asher – 31 lei
  •     Nu plange sub clar de luna( editie librarie) + Uneori, sub clar de luna – 40 lei
  •     Frenezia de Francesca Lia Block – 25 lei
  •     Tara Duncan: Fantomele din alta lumea – 35 lei
  •     Generala 1 + 2 de James Peterson – 50 lei
  •     Puterea de L.J.Smith si Despartirea de L.J.Smith – ambele 35 lei, iar daca le luati pe amandoua aveti reducere.

CARTILE SUNT IN STARE PERFECTA, TAXELE DE TRANSPORT SUNT INCLUSE, IAR PRETURILE SUNT USOR NEGOCIABILE

Daca vrea cineva ceva, sa imi dea un mail pe adresa blogului : expelliarmus.all@gmail.com 

Noapte bunaaa! >:D<


5 comentarii:

marysicartile spunea...

Vampirii Sudului de Charlaine Harris ( toata seria ) + volumul 11 ( in total 11 volume ) – Pret: 100 lei


geez, vreau sa cumpar asta! 8->

pacat ca trebuie mai intai sa scap de cele 5 volume pe car ele am deja... si nu stiu cum as putea

IRLover spunea...

Pai le poti vinde.

Daca esti interesata, imi poti da add pe messenger cu alex.raicea@yahoo.com

marysicartile spunea...

ti-am trimis un e-mail

IRLover spunea...

Nu am primit, am o problema cu id-ul.Imi poti da add cu alex.raicea sau imi trimiti email pe booktown.lover@yahoo.com !

Unknown spunea...

Taxele de transport sunt incluse în preț ?